SZANOWNI PAŃSTWO  ! 
NA OSTATNIM ETAPIE ZAMÓWIENIA PROSIMY W UWAGACH WPISAĆ DANE UCZNIA ORAZ KLASĘ (dotyczy dostawy do szkoły)  
 
Prosimy o składanie zamówień do 15 sierpnia, po tym terminie dostępność podręczników będzie ograniczona.
W przypadku zamówień z dostawą do paczkomatu lub kurierem, o terminie wysyłki będziemy Państwa informować telefonicznie.
Ze względu na dodruki wysyłkę rozpoczynamy po 10 sierpnia.
kontakt 880605134
 
Zeszyt ćwiczeń Informatyka Klasa 3 Zobacz większe

INFORMATYKA NOWA ERA Zeszyt ćwiczeń 3

Nowy produkt

„Informatyka" do klasy 3, dostępna także jako aplikacja online, gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej.

Więcej szczegółów

13 Przedmioty

24,65 zł brutto

Opis

WydawnictwoNowa Era
Data wydania2022
TypĆWICZENIA

Więcej informacji

„Informatyka" do klasy 3, dostępna także jako aplikacja online, gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają zdobyć wprawę w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word) oraz uczą rozwiązywania problemów. Liczne gry rozwijają kreatywne myślenie oraz wspierają pracę zespołową.

Informatyka:

  • Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą programów komputerowych.
  • Ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Paint, PowerPoint)dzięki zrozumiałym – krok po kroku – opisom oraz licznym zdjęciom i zrzutom ekranowym.
  • Uczy programowania poprzez zabawę – gry zawarte na płycie/w aplikacji intuicyjnie rozwijają umiejętność kodowania, logicznego myślenia i dążenia do celu, kształtują cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
  • Rozwija umiejętność myślenia algorytmicznego z wykorzystaniem programu Scratch.
  • Aplikacja skorelowana z zeszytem ćwiczeń pozwala na samodzielną pracę dzięki poleceniom w formie tekstu czytanego przez lektora oraz różnorodnym feedbackom na każdym etapie gry i rozwiązywania zadania.