SZANOWNI PAŃSTWO  ! 
NA OSTATNIM ETAPIE ZAMÓWIENIA PROSIMY W UWAGACH WPISAĆ DANE UCZNIA ORAZ KLASĘ (dotyczy dostawy do szkoły)  
 
Prosimy o składanie zamówień do 15 sierpnia, po tym terminie dostępność podręczników będzie ograniczona.
W przypadku zamówień z dostawą do paczkomatu lub kurierem, o terminie wysyłki będziemy Państwa informować telefonicznie.
Ze względu na dodruki wysyłkę rozpoczynamy po 10 sierpnia.
kontakt 880605134
 
Informatyka NEON, klasa 1 Zeszyt ćwiczeń z CD - Szkoła podstawowa 1-3 Zobacz większe

Informatyka, klasa 1 Zeszyt ćwiczeń z CD - Szkoła podstawowa 1-3

Nowy produkt

„Informatyka" do klasy 1, dostępna także jako aplikacja online, gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Ćwiczenia wraz z płytą rozwijają kreatywne myślenie, uczą rozwiązywania problemów i zagadnień, które są kluczowe dla myślenia analitycznego, oraz wprowadzają w świat języka programowania.

Więcej szczegółów

14 Przedmioty

23,66 zł brutto

Opis

WydawnictwoNowa Era
Data wydania2020
TypĆWICZENIA

Więcej informacji

„Informatyka" do klasy 1, dostępna także jako aplikacja online, gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Ćwiczenia wraz z płytą rozwijają kreatywne myślenie, uczą rozwiązywania problemów i zagadnień, które są kluczowe dla myślenia analitycznego, oraz wprowadzają w świat języka programowania.

  • Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą komputera.
  • Rozbudza ciekawość i wdraża do samodzielnego logicznego myślenia oraz pomaga w zrozumieniu niekiedy trudnych zagadnień informatycznych.
  • Wspiera efektywne i usystematyzowane wprowadzenie ucznia w świat każdej edukacji (polonistycznej, przyrodniczej, matematycznej) dzięki dokładnym opisom/instrukcjom, przykładowym zrzutom ekranów i filmom zamieszczonym na płycie.
  • Rozwija oraz doskonali sprawność manualną, pamięciową i matematyczną dzięki różnorodnym ćwiczeniom i zadaniom do wykonania w zeszycie i na płycie.
  • Usprawnia wyobraźnię i myślenie kojarzeniowe oraz rozwija kompetencje społeczne przydatne na każdym etapie edukacji i w życiu codziennym (odwaga, wiara we własne możliwości, wytrwałość).
  • Zachęca do rozwiązywania zadań i ćwiczeń nowoczesną bajkową grafiką, która jest bliska dziecku. 
  • Doskonali umiejętności praktyczne z zakresu edytora grafiki (program Paint), edytora tekstu (Notatnik, MS Word) oraz podstaw programowania.
  • Płyta skorelowana z zeszytem ćwiczeń pozwala na samodzielną pracę ucznia dzięki poleceniom w formie tekstu i lektora oraz różnorodnym feedbackom na każdym etapie gry i ćwiczenia.